رییس سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد.

ترافیک - شلمچه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، ایمان محرابی‌نیا آخرین وضعیت جاده‌های کشور را تشریح کرد و گفت:در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های گچسر، حد فاصل پل زنگوله تا پل سیاه بیشه و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده‌های آب اسک، وانا و کلرد گزارش شده است.

وی افزود: در سایر محورهای شمالی یعنی محور فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزاد راه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان گزارش شده است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: در محور چالوس شاهد مه گرفتگی در ارتفاعات و بارش باران هستیم.در سایر محورها نیز مداخلات جوی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: ترافیک سنگین در آزاد راه قزوین - کرج حدافاصل مهرشهر تا پل کلاک، آزاد راه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا مهرشهر، آزاد راه تهران - ساوه حدفاصل احمدآباد مستوفی، آزاد راه تهران - قم محدوده جلالیه و محور تهران_ پاکدشت محدوده شهرک صنعتی خاوران نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

محرابی‌نیا به ممنوعیت تردد درجاده‌های شمالی کشور اشاره کرد و گفت: محور چالوس در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هرهفته به صورت ۲۴ ساعته به دلیل عملیات عمرانی تا ۳۱ مردادماه مسدود است. محور هراز نیز تا ۲۰ شهریورماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته مسدود است.

وی همچنین وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به مرزهای کشور را تشریح کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور سرآبله - ایلام - مهران محدوده‌های تونل آزادی، کمربندی مهران و محدوده پایانه مرزی، ترافیک سنگین در محور خرمشهر - شملچه در مسیر رفت و برگشت محدود پایانه مرزی شلمچه گزارش شده است. همچنین تردد در محورهای قصر شیرین به خسروی و بستان به چذابه نیز روان است.

کد خبر 874892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha